Γρουσουζιά

pictures-1061

Είναι γρουσουζιά:

Να αφήνεις το ψαλίδι ανοιχτό.

Να τρως τα νύχια σου.

Να μην κλείνεις τα φύλλα της ντουλάπας.

Να κακομελετάς.

Να στηρίζεις το κεφάλι σου με τα δύο χέρια.

Να φοράς τα παπούτσια ανάποδα.

Να κοιμάσαι με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος.

Να κοιτάζεσαι νύχτα στον καθρέφτη.

 Να μετράς το μπόι ενός κοιμισμένου ανθρώπου.

Να σβήσει το κερί της Ανάστασης πριν μπει το φως στο σπίτι.

Να φιλάς έναν κοιμισμένο άνθρωπο.

Να μπείς σε ξένο σπίτι για πρώτη φορά με το αριστερό πόδι.

Να ονειρευτείς πως παντρεύεσαι ή πως γεννάς.

Να σπάνε δύο πράγματα -πρέπει να σπάσει κι ένα τρίτο.

Να χύνεται αλάτι -αν το πατήσει κάποιος δεν ξαναπατά στο σπίτι.

Να δει ο γαμπρός τη νύφη λίγο πριν το γάμο.

 Να αφήνεις τα συρτάρια ανοιχτά.

Να σπάσει καθρέφτης.

Να χυθεί λάδι μέσα στο σπίτι.

Να πιστεύεις στη γρουσουζιά.

(Tuxedomoon: Jinx)

About Theorema

Είμαι η Άντζελα Ανακόντα aka @FearOfFireflies

Posted on Νοέμβριος 4, 2008, in Χωρίς κατηγορία and tagged . Bookmark the permalink. 20 Σχόλια.

  1. κατσικοποδαρος

    μη το γρουσουζευεις τωρα,

    καλα το πηγαινες με το προηγουμενο ποστ
    ειχες και ωραιο τραγουδι

  2. kala,pisteuete stin Tyxi/Grousouzia????

  3. κατσικοποδαρος

    εγω δε πιστευω αλλα αυτη ειναι γρουσουζα που τα λεει

  4. Επίσης είναι γρουσουζιά να ανοίγεις ομπρέλα μέσα στο σπίτι…χεχεχε
    Το να κακομελετάς που αναφέρεις συμφωνώ και επαυξάνω.
    Τώρα να τρως τα νύχια σου?? δεν ξέρω…

    Πάντως είναι και γρουσουζιά να ποστάρεις σε blog κείμενα που αναφέρονται σε παρελθόντες έρωτες… και δεν είμαι σίγουρος και πως εξορκίζεται μια τέτοια γρουσουζιά…

    Περισσότερα για αυτό αλλού…

  5. κατσικοποδαρος

    εγω κοντευω κανα χρονο που σταματησα να τρωω αλλα δε βλεπω καμια σημαντικη βελτιωση,
    πρεπει να δοκιμασω και κατι αλλο?

  6. katsikopodare,dokimase na trws men,alla kallitera….

  7. κατσικοποδαρος

    ναι εχεις δικιο ,
    τωρα το χειμωνα πρεπει να το προσεξω γιατι παρασυρομαι και τρωω οτι ναναι

  8. den einai kako,apla mathe na akous to swma sou…einai toso aplo!

  9. κατσικοποδαρος

    μα τι νομισες οτι καθομαι και το μελεταω ?
    το σωμα μου ακουω και πεφτω με τα μουτρα στο ψαχνο και τσιμπαω απο δω και κει μετα

  10. xexe…to swma eipame,oxi to stomaxi…

  11. @κατσικοπόδαρε
    Κι εδω έχω καλό τραγούδι. Το άκουσες? Καταπληκτικό κομμάτι.

    @papapete
    Α, ναι, αυτό για την ομπρέλα μου διέφυγε. Σωστός!
    Όσο για το ποστ που λες, θα πάω να ρίξω μια ματιά να δω τι έκανες πάλι… ΧΕχεχε…

    @nitens_lux
    Καλέ μου νίτενς, φυσικά και δεν πιστεύουμε πως από κάτι τέτοια εξαρτάται η ζωή μας! Πιο πολύ πλάκα κάνουμε. Και βρίσκω ωραίες κάτι τέτοιες εξωφρενικές παραδόσεις. Κάτι σαν ΄μυθολογία, δηλαδή, στο πιο λαϊκό.

  12. να συμπληρώσω γρουσουζια ειναι:
    να φας μαύρη γάτα.
    να περάσεις κάτω από σκάλα την ώρα που πέφτει.
    να ανοιξεις ομπρελα μεσα στο σπιτι και να βρεξει μεσα στο σπιτι.
    να σπάσεις καθρέφτη και να σε δει αυτος που εχει το αμαξι.

  13. @Narita

    🙂 Όπως πάντα, καταφέρνεις να δώσεις μια εξωφρενική διάσταση στα πράγματα! Τα κάνεις να φαίνονται πιο έξυπνα και πιο χιουμοράτα.
    Ναριτάκι, σ’αγαπώ γιατί κάνεις την πραγματικότητα χαμογελαστή, ακόμα κι όταν παλεύει να χειριστεί δοξασίες και κακορίζικες ιδέες όπως η γρουσουζιά!
    Μοναδικός!!!

  14. Δεν πιστεύω πια
    αλλά παλια είχα:
    -τυχερό βρακί- και το φόραγα στο ΧΟΡΟΣΤΑΣΙΟ(αν δεν το φόραγα ήταν δεδομένο ότι θα δω εκεινον που σιρόπιαζα με άλλη)!
    -τυχερό στυλό bic -με το οποιο πήγαινα μόνο στις εξετάσεις (ετσι διορίστηκαν μερικοί, αν δεν ήταν το στυλό τι νομίζετε)?
    και θεωρούσα μεγάλη ατυχία να δω νεκροφόρα (μάλλον γιατι ασυνείδητα θα ήθελα να είμαι εγώ μέσα και πάλι δεν ήμουν)

    Δεδομένου ότι έχω φιλήσει πολλες φορές άνθρωπο που κοιμάται -τους εκάστοτε boyfriends- και επίσης τον τελευταίο κάθε φορα που κοιμόταν τον μέτραγα με τα μάτια «καλέ με τι άντρας, τούτος είναι σωστός γίγαντας, τι μποι, τι κορμοστασιά»
    παίζει να είναι και γκαντεμιά αυτα τα δυο, γιατι τελικά λίγο μετά τα χαλάμε!

    :ΡΡΡ

  15. @Ινδιάννα

    Μικρή γλυκιά μου Ίντυ,
    Σε σένα δεν πιάνουν τα μαγικά παρά μόνο από την καλή πλευρά! Αυτός είναι ο λόγος που συνέβαιναν τα τελευταία τα γκαντέμικα, άκου με, ξέρω εγώ! Άλλη φορά δώστου να καταλάβει σε κοιμισμένα φιλιά και σε μετρήματα ευγενών μεγεθών! Πού θα πάει, κάποτε θα πιάσει το ξόρκι απ’την ανάποδη! Καλομελέτα κι έρχεται.

    Όσα για τον κόσμο είναι γρουσουζιά εσύ να τα έχεις για γούρι! Όπως με το εν λόγω βρακί, με το στυλό και με τη νεκροφόρα (πάλι καλά που δεν ήσουν εσύ, τρελλόγκα!!! πιπέρι, ε?)!

    Πω, καλά, σε λίγο θα αρχίσω να μασάω δάφνες (sic) και να βγάζω χρησμούς, λέμε! 😉

  16. κατσικοποδαρος

    nitens_lux
    μα για το σωμα λεω και εγω δε λεω για το στομαχι ,
    γιατι μπερδευεσαι?

    θεωρεμα,
    εγω για μετα θα περιμενα αυτο

    ινδιαννα
    εγω νομιζω οτι θα ανοιγε η τοιχη σου αμα δε το φοραγες ,
    βεβαια εννοειται να μην εβαζες κανα αλλο και μπερδευονταν το τυχερο σου,
    παντως εγω για τυχερο στις εξετασεις ειχα ενα πουκαμισο με μακρια μανικια που το φορουσα χειμωνα καλοκαιρι σεπτεμβριο για να κρυβω τα σκονακια,
    εχω και ενα αλλο οινοπνευματι απο φοιτητης ακομα που τοχω για επισημες συναντησεις

  17. εγώ δεν ξέρω τι λέτε για τις γρουσουζιές, οι πασχαλίτσες πάντως φέρνουν γούρι :ppp

    Καλημέρες 🙂

    (ωραίο το τραγούδι, όντως!)

  18. @Κατσικοπόδαρος

    Είδες? Τελικά όλοι έχουμε τις μικρές μανίες μας και τις έμμονες ιδεούλες μας επ’αυτού.

    @νατασσάκι
    Εσύ, καλό μου, όπου και να εμφανιστείς σκορπάς χρώμα και ομορφιά! Οι τρεις ευχές αγαπούν τις πασχαλίτσες! Να μας έρχεσαι συχνά, φέρνεις τύχη 🙂

  19. safws kai einai grousouzia na deis mauri gata-eidika an eisai ena -opoioudipote xrwmatos- pontiki….

  20. Νίτενς,
    χεεεεεεεεεεεεεχεχεχε…

Σχολιάστε

