Ραντεβού

katastroma

(Μια εικόνα καταστρώματος με αγνώστους που ποζάρουν) 

Θα σε δω στο κατάστρωμα της Παντάνασσας, στις έντεκα αύριο το πρωί. Μέχρι να φτάσουμε στο νησί θα σου έχω προλάβει τα νέα. Θα πίνουμε τούρκικο καφέ στο κυπελάκι και θα καπνίζουμε Άσσος φίλτρο αντινικότ. Εσύ θα χαζεύεις τους γλάρους κι εγώ θα προσπαθώ να υπολογίσω τον καιρό. Θα έχει μόλις μπει ο Ιούλιος του 1968. Εσύ θα έχεις μόλις αποκτήσει μια κόρη κι εγώ θα ετοιμάζομαι να παντρευτώ. Θα σου πω για το σπίτι που σχεδιάζω να χτίσω και για μια δουλειά που έχω στα σκαριά, και θα σε παρακαλέσω όλα αυτά να μείνουν μεταξύ μας. Μόλις φανεί στο βάθος το νησί, θα σου προτείνω να πάμε για φαγητό σε ένα κουτούκι που φτιάχνει μια περίφημη παστιτσάδα. Εσύ θα δεχτείς και, μετά από λίγο, το υπόλοιπο του καλοκαιριού θα μας βρει κάτω από τα βαρέλια του Γισδάκη. Μεθυσμένους και ευτυχείς. Όπως παλιά. Όπως εμείς. Ραντεβού στο κατάστρωμα της Παντάνασσας. Μην το ξεχάσεις μόνο. Έχω πολλά να σου πω, και είναι επείγον.

About Theorema

Είμαι η Άντζελα Ανακόντα aka @FearOfFireflies

Posted on Ιουλίου 24, 2013, in Χωρίς κατηγορία and tagged . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

