Μια εικόνα, χίλιες λέξεις, κι ένα ταξί καλπάζοντας στο κέντρο της Αθήνας


 

http://www.youtube.com/watch?v=yLitj5wCjT4

 


About Theorema

Είμαι η Άντζελα Ανακόντα aka @FearOfFireflies

Posted on 28 Μαΐου, 2011, in Χωρίς κατηγορία and tagged , . Bookmark the permalink. 7 Σχόλια.

  1. Η προτελευταία φωτογραφία με τη σημαία είναι όμορφη και απόλυτα ταιριαστή με τη συγκέντρωση.
    Σχολιάζοντας το προηγούμενο ποστ,
    την πλήρη απουσία εθνικής συνείδησης προσπαθούν να πετύχουν και μια χαρά τα καταφέρνουν αφού για πολλούς πλέον η σημαία είναι εθνικιστικό σύμβολο και η πατρίδα έννοια ξεπερασμένη και οπισθοδρομική.

  2. Καλώς τους αγαπημένους μου ντάκτερς 🙂

    @Μάνο, πάμε ακόμα δυνατότερα! Ένα από τα συνθήματα που ακούγονταν χθες (όπως καθε βράδυ) έλεγε: «Γιωργάκη, μ@λ@κ@, δεν ήρθαμε για πλάκα!» – Καλό; 🙂

    @Λούσυ, αυτή ακριβώς είναι η αγαπημένη μου φωτογραφία από χθες το βράδυ! Οταν την έβγαλα ήμουν συγκινημένη. Το περίμενα πως θα εστιάσεις εκεί.
    Ποτέ δεν με απογοητεύεις.

    Καλή εξεταστική, παιδιά!

    @katabran μου σε φιλώ!

    Καλημέρες θηριάκια 🙂

  3. Θα σας δω στην πλατεία(κι ας είναι διαφορετική πλατεία).

  4. @selitsanos

    Monsieur, rendez-vous εκεί λοιπόν 😉
    Θα φωνάζουμε μαζί μέχρι τα χαράματα!
    (μέσα στο ευρύτερο και άκρως συμβολικό πνεύμα των ημερών το σχόλιό σας… καταπληκτικό!)

  5. Εγώ προτιμώ το ‘μας κλέψατε και το χαμόγελο’!

    🙂

  6. Αγαπημένη μου κουμπάρα,
    με εντυπωσίασε τόσο αυτό το σύνθημα που ζήτησα από την κοπέλα που κρατούσε το πανό να με κοιτάξει και να το στρέψει προς το μέρος μου για να το φωτογραφίσω καλύτερα.
    Αν παρατηρήσεις την φωτογραφία, η κοπέλα μας κοιτάζει και χαμογελά. Το ίδιο και η φίλη της από δίπλα.
    Οι νεανικές φωνές κατορθώνουν πάντα να μας αφήνουν άφωνους…

Σχολιάστε