Οι φίλοι μου είναι ηλεκτρικές συσκευές

Μπήκε στην κουζίνα χωρίς να ανάψει το φως. Όσο έφεγγε απέξω η λάμπα του δρόμου του αρκούσε. Έριξε μια ματιά στον πάγκο και μετά κοίταξε μία μία τις ηλεκτρικές συσκευές. Διψούσε. Πλησίασε το ψυγείο, άγγιξε προσεκτικά την ινόξ λαβή και τράβηξε την πόρτα προς το μέρος του. Το ψυγείο ήταν ζεστό.
«Παράξενο μηχάνημα», μουρμούρισε και έχωσε το κεφάλι σχεδόν μέσα. «Όλα αντίθετα τα κάνει».
Το κίτρινο φωτάκι τον στράβωσε. Πήρε μια Duvel και έκλεισε την πόρτα. Το ψυγείο έκαιγε.
«Αν μπλέχτηκαν πάλι τίποτε καλώδια και θέλω ηλεκτρολόγο, θα το κάνω φούρνο το γαμημένο», εκνευρίστηκε και ακούμπησε στον πάγκο της κουζίνας.
Δίπλα του ο φούρνος μικροκυμάτων έλαμπε ολοκαίνουριος. Ωραίο αξεσουάρ. Άνοιξε το πορτάκι και κοίταξε μέσα. Ένα κομμάτι μηλόπιτα ξεκουραζόταν στο κέντρο ενός διάφανου πιάτου. Άπλωσε το δάχτυλο και ακούμπησε την επιφάνεια του γλυκού. Το έφερε στο στόμα και ένιωσε τη ζάχαρη και την κανέλλα. Πιο πολύ σαν μυρωδιές παρά σαν γεύση.
Έκλεισε το φούρνο και στήριξε τον αγκώνα στο cd player. Ως εκ θαύματος, άρχισε να παίζει ένα κομμάτι του Nils Frahm. «For». Μάλλον είχε πατήσει κάποιο κουμπί χωρίς να το καταλάβει. Κάπως έτσι πατιούνται τα καλύτερα κουμπιά εξάλλου. Εν αγνοία μας. Αφουγκράστηκε για λίγο τη μουσική και ρούφηξε λίγη μπίρα. Μια μυρωδιά Βελγίου πέρασε από τα ρουθούνια του, φεύγοντας το ίδιο απότομα όσο είχε έρθει.
Ξανακοίταξε το φούρνο μικροκυμάτων και διέκρινε το γλυκό πίσω από το φυμέ τζαμάκι. Αντιστάθηκε στον πειρασμό να ξαναβουτήξει το δάχτυλο στη μαλακή μηλόπιτα. Άλλαξε στάση σταυρώνοντας αντίθετα τα πόδια. Πεινούσε. Σκέφτηκε να ψήσει κάτι στο γκριλ, αλλά δεν είχε όρεξη να μαγειρέψει. Ούτως ή άλλως ό, τι προσπαθούσε να μαγειρέψει συνήθως του καιγόταν. Μόνο την τοστιέρα κατάφερνε, αλλά τώρα βαριόταν να φάει τοστ.
Στην άλλη άκρη της κουζίνας διέκρινε την πλάτη του προτζέκτορα. Ήταν γυρισμένος προς τον τοίχο και αυτό τον παραξένεψε. Πλησίασε και γύρισε μπροστά το μηχάνημα. Σκέφτηκε πως ήθελε να ξαναδεί το CLOSER, όμως πλησίαζε καλοκαίρι και τέτοιες εποχές αυτές ταινίες απαγορεύονται ρητώς. Σκούπισε λίγη σκόνη με το δάχτυλο, αφήνοντας στην πλαστική επιφάνεια μια σκουρόχρωμη γραμμή σαν αποτύπωμα της διαδρομής του δαχτύλου του.
Επέστρεψε στον πάγκο της κουζίνας και άνοιξε το ντουλάπι. Πήρε μια κούπα και την γέμισε με καφέ φίλτρου από την καφετιέρα που βρισκόταν στα αριστερά του. Κρύος ο καφές, ζεστή η μπίρα. Όλα ανάποδα. Όλα λάθος. Τίποτε δεν ήθελε να πιεί. Και τελικά δεν πεινούσε.
«Θα πάω μια βόλτα στο κέντρο», σκέφτηκε. «Στο Σφαγείο. Να δω καμιά γυμνή πλάτη να κουνιέται σύριζα στα τσιγκέλια, να νιώσω την υγρασία της. Να φάω εικόνες και να πιω μυρωδιές. Να κάνω τρεις ευχές».
Δεν θα έπαιρνε αμάξι. Με τα πόδια θα πήγαινε όπου πήγαινε. Ή με τα χέρια.
Βγήκε από τον πραγματικό κόσμο και κίνησε για τον κόσμο της φαντασίας του. Έκλεισε το Facebook και άνοιξε το tweeter.

(Αφιερωμένο εξαιρετικά στους μεταμεσονύκτιους φίλους που, που πριν πάμε για ύπνο σκεπάζουμε ο ένας τον άλλον τρυφερά και εκτοξεύουμε όνειρα)

About Theorema

Είμαι η Άντζελα Ανακόντα aka @FearOfFireflies

Posted on 30 Μαρτίου, 2012, in Χωρίς κατηγορία and tagged , . Bookmark the permalink. 35 Σχόλια.

  1. Υπέροχα συνδυασμένοι 🙂

  2. Και που να τους δείτε να λειτουργούν… 😉

  3. «The electric things have their life too. Paltry as those lives are.»
    😉

  4. Έτσι ακριβώς, shiny Christine 😉

  5. Φιλί λοιπόν, ηλεκτρικέ αναδευτήρα 😉

    (αν μαζευτούμε όλοι στήνουμε νοικοκυριό!)

    —–<–@

  6. με γυμνές πατούσες

    Μου έβαλες σκέψεις! Πως θα μπορούσα να βαφτίσω τους δικούς μου φίλους; Ήρωες μυθιστορημάτων ας πούμε;

  7. κάτι από »όσα παίρνει ο άνεμος;»

  8. Μα ντεν τους γνωρίζω τους ντικούς σου φίλους εγκώ, καρντιά μου 🙂

  9. Αύριο που θα πάτε sm να θυμηθείτε να μού πάρετε φίλτρα
    και κανένα καλό χαρμάνι, Βραζιλία Κολομβία ας πούμε.

    • Θα σας πάρω Kopi luwak Εξωτικέ μου.

      Το πολυτιμότερο και σπανιότερο είδος καφέ του πλανήτη.
      ΣΙγά μη σας αφήσω με ένα απλό Μπραζίλιαν, τέτοιο μηχάνημα 😉

  10. Δηλαδή αν βάλεις το γκριλ στην καφετιέρα και κάνεις τρεις ευχές φτιάχνεις μηλόπιτα και σε απάγει ο Άι Βασίλης για το ψυχιατρείο.

  11. Βιαζόταν ο κύριος Σελιτσάνος να αφήσει το σχόλιο του και δεν πρόλαβα να καταθέσω τη μουσική για σήμερα το απόγευμα όποτε επανήλθα.

  12. ως προτζέκτορας που σέβεται τον εαυτό του, το κλέβω και επιφυλάσσομαι για την οπτικοποίηση. δεν είναι εποχές για σπατάλες. θα πάμε ψυχιατρείο και χωρίς μηλόπιτα trust me 🙂

  13. Τι καλά! Κελαϊδάει το εξωτικό μου πουλάκι 🙂 Τι καλά!

  14. Moment in the wind,

    μόνο το CLOSER μην προβάλλεις, γιατί θα ψάχνουμε θέση και σειρά στο ψυχιατρείο ανοιξιάτικα και δε θα βρίσκουμε :)))

    (τεκίλες θα’ χει; και πραλίνες; χεχεχε…)

    • αν δεν φτάνουν τα μέσα μου για πρώτη θέση με τεκίλες και πραλίνες θα ζητήσω και την συνδρομή της τοστιέρας. (είναι πολύ εξελιγμένο μοντέλο. και τα ψήνει και το τεμαχίζει) 🙂

  15. Εχεις θέση θεωρείο πουλί μου εσύ 😉 Τι σε νοιάζει; Ρεζερβέ και οι 8 θέσεις. Εννοείται.
    Μετά μπορούμε να κάνουμε όσες αγριότητες θέλουμε. Φτάνει να’ χει πρίζες :ρ

  16. Γράφω αυτό το σχόλιο για να πω απλά ότι δε θέλω να δηλώσω τίποτα παραπάνω από όσα είπαμε στο τουίτα.

    Τα 7 λεπτά σπαστικού γέλιου μου αρκούν.

    Φιλιά και καλή πτήση 🙂

    • Μετά από εκείνο το ολιγόλεπτο ασυγκράτητο γέλιο, πρέπει να σου πω πως βγήκα στο δρόμο και συνέχισα να γελάω… 🙂

      Καλώς σας βρήκα, αγαπημένε μου ντάκτερ (χαχαχαχαα!!!!!)

  17. Προβληματίστηκα τώρα… Αν ήμουν ηλεκτρική συσκευή, τι θα ήμουν; θα ‘θελα να ‘μουν ανεμιστήρας. Απ’ αυτούς που σκορπούν στον αέρα όλες τις αποδείξεις και κάνουν τους λογαριασμούς να περιστρέφονται σε κυκλικούς χορούς. 🙂

  18. Εμένα για ψυγείο δεν με λες….
    αν και ψήνω αντί να κρυώσω τις μπύρες, αυτό είναι αλήθεια….
    αλλά δεν είμαι και τόσο τετράγωνος όσο ένα ψυγείο….
    να πούμε μισό ψυγείο;
    έχει;

    Πάντως για να με συμπεριλάβετε στους φίλους σας, κάνω και το ολόκληρο…

    που είπαμε είναι η πρίζα;

  19. Υ.Γ.:Έχω μια τρίτη ευχή,υπόλοιπο…. θυμάστε;

    • Ακούω την τρίτη ευχή, λοιπόν 🙂

      (είσαι ήδη ανάμεσα στους φίλους μου, κουτό)

      • Άρα δεν χρειάζεται να χαραμίσω την τρίτη ευχή μου, ούτε και να κάνω το ολόκληρο ψυγείο, καλά είμαι μισό ψυγείο , όπως είμαι, έτσι;

        Έλεγα , αν είναι να με βάλεις στην παρέα των φίλων σου να την χαλαλίσω…αλλά είδες πόσο τσιγκούνης είμαι με τις ευχές;

        Εξάλλου μπορεί να χρειαστεί για το μέλλον, μπορεί π.χ. να ευχηθώ να περάσεις απ’τα μέρη μας ή απ’ την λαϊκή μας να σε τρατάρουμε ένα τσιπουράκι, ποιός ξέρει;

        Καλησπέραααα…….

  20. Τώρα εγώ έκανα τον εξής συνειρμό: Αγαπημένο cd, Κραουνάκης, τίτλος «‘Οταν έρχονται οι φίλοι μου», εξώφυλλο ένα ψυγείο. Ιδού:
    http://cinderella-grekmusic.blogspot.com/2007/07/otan-erxontai-oi-filoi-mou-2-cd.html

  21. …Ισως, παντελώς άσχετο με το post σου,πέρασα για μια καλημέρα,μια σκέψη κι ένα τραγούδι…..

    lhasa de sela- live in montreal

    Rising

    I got caught in a storm
    And carried away
    I got turned, turned around

    I got caught in a storm
    That’s what happened to me
    So I didn’t call
    And you didn’t see me for a while

    I was rising up
    Hitting the ground
    And breaking and breaking

    I was caught in a storm
    Things were flying around
    And doors were slamming
    And windows were breaking
    And I couldn’t hear what you were saying
    I couldn’t hear what you were saying
    I couldn’t hear what you were saying

    I was rising up
    Hitting the ground
    And breaking and breaking

    Rising up
    Rising up

    ………………………..Φιλί και να’σαι γερή

  22. την καλημέρα μου αιώρημα…
    να προσέχεις τις ηλεκτρικές σου συσκευές…
    αν ήμουν μια από αυτές θα θελα να μουν το ποντίκι σου…

  23. Αυτό το σχόλιο, πρέπει να ξέρεις, το επανέλαβα σε διάφορο κόσμο.
    Ματζικ… 🙂

  24. Κάποια στιγμή, σύντομα, θα γίνει και αυτό, χρήχα 😉

Σχολιάστε