Tantalise me

«Έλα μωρό μου… Άσε με να σου ψιθυρίσω στο αυτί αυτά που θέλεις ν’ ακούσεις», είπε η αράχνη στην πυγολαμπίδα. «Έλα να ξεκουραστείς στον ιστό μου, θα σε ταΐσω μέλι, θα σε ποτίσω γάλα, θα σου πω τα λόγια που λαχταρά ν’ ακούσει η καρδιά σου και όλα εκείνα τα λόγια που φοβάσαι κι ερωτεύεσαι από μακριά. Όλα θα στα πω, γλυκά θα σε βασανίσω, όπως και όσο θες θα βασανιστώ, μόνο έλα, φωτεινό μου μαρτύριο…».

Η πυγολαμπίδα πέταξε για λίγο πάνω από τον διάφανο ιστό και μετά επέστρεψε κοντά στο φως της λάμπας. Η αράχνη δεν σταμάτησε να την κοιτάζει.

«Οι αράχνες δεν μιλάνε στις πυγολαμπίδες», της φώναξε από μακριά. «Τι σ’ έπιασε; Μήπως κάνεις κακές σκέψεις;». «Να σε λατρέψω καραδοκώ, σε ονειρεύομαι τις νύχτες, βλέπω τη λάμψη σου να φωτίζει τα σκοτάδια της πόλης και κλαίω από επιθυμία και θυμό που δεν σε αγγίζω. Καμιά δεν λάμπει σαν εσένα, λατρεία μου», της απάντησε η αράχνη με βραχνή φωνή. «Έλα να δοκιμάσεις τη γλύκα του ιστού μου, μια φορά θα μου είναι αρκετή».

Η πυγολαμπίδα την πλησίασε. Ήξερε πως με την αράχνη δεν υπήρχε σωτηρία, όμως κάτι μέσα στη νύχτα την έκανε να ζαλίζεται και να γίνεται αυτοκαταστροφική. Κάτι που έμοιαζε με παραίσθηση ή απλώς με έρωτα. Πέταξε πάνω από την αράχνη και ακούμπησε απαλά στον ιστό. Ένιωσε τα πόδια της να κολλάνε. Όπως κολλάει μια μύγα πάνω στο μέλι ένα αυγουστιάτικο μεσημέρι που το βάζο ξεχάστηκε ανοιχτό. Η αράχνη κοντοζύγωσε και στάθηκε μπροστά της. Ένιωσε τα σπλάχνα της να τρέμουν. Την κοίταξε με το πιο σκοτεινό βλέμμα του κόσμου και άπλωσε το πόδι της. Άγγιξε την φωτεινή ουρά και έκανε την πυγολαμπίδα να αναρριγήσει.

«Αφέσου στο άγγιγμά μου, όμορφή μου», της είπε χαϊδεύοντάς την όλο και πιο τολμηρά. «Είμαι ζώο μοχθηρό και δεν το κρύβω, εσένα όμως σε έχω ερωτευτεί. Δεν σε φώναξα εδώ για να σε σκοτώσω – αν και αυτό θα συμβεί τελικά – σε φώναξα για να νιώσω έστω και μια μια στιγμή την απαλότητα των φτερών σου, τη θερμοκρασία του κορμιού σου, να δω τον πόθο και την αγωνία μέσα στα μάτια σου».

Η πυγολαμπίδα δεν απάντησε, ξάπλωσε πάνω στον ιστό και αφέθηκε στο χάδι της αράχνης. Και οι δύο ήξεραν τι επρόκειτο να συμβεί και το ήθελαν εξίσου. Εκείνη ανέβηκε πάνω της και στάθηκε ακίνητη. Ένιωσε το χτύπο της καρδιάς της πυγολαμπίδας, το φόβο, την παράδοσή της. Η πυγολαμπίδα έκλεισε τα μάτια και ένιωσε την απαλότητα της αράχνης πάνω στο πρόσωπό της. Αυτή η αίσθηση της έκοβε την αναπνοή.

«Τόσες νύχτες γλιστρούσες στον ύπνο μου σαν λαμπερός εφιάλτης», ψιθύρισε η αράχνη. «Με έκανες να σε θέλω όσο τίποτα στη γη. Πέθαινα να ζήσω αυτή τη στιγμή μαζί σου. Την φαντάστηκα ξανά και ξανά, χιλιάδες φορές, και κάθε φορά ήταν διαφορετική από την άλλη. Ήσουν το όνειρό μου, ο πόθος μου, η αιτία της ύπαρξής μου. Με βασάνιζες».

Η πυγολαμπίδα έκανε να μετακινηθεί, το σώμα της όμως ήταν πια εντελώς κολλημένο πάνω στον ιστό. Παραιτήθηκε από την προσπάθεια και μύρισε το χνούδι της αράχνης που τριβόταν πάνω της ερωτικά. Εισέπνευσε την υπόξινη μυρωδιά και άρχισε να παραλύει. Ένιωσε το τελικό τσίμπημα λίγο πιο κάτω από τη θέση της καρδιάς και λίγο πριν την έσχατη στιγμή, του οργασμού ή του θανάτου; – δεν ήξερε, άνοιξε τα μάτια, κοίταξε την αράχνη και της είπε:

«Ήρθα με τη θέλησή μου εδώ, κι ας ήξερα τι θα γίνει στο τέλος. Κι εσύ το ήξερες. Ήρθα γιατί δεν με αγαπούσες μόνο εσύ, εγώ σε είχα ερωτευτεί χειρότερα. Εγώ σε έκανα να με φωνάξεις, εγώ σε έκανα να με ερωτευτείς, εγώ θα σε κάνω να κλάψεις. Τώρα οι σκέψεις έγιναν ζωή. Για πάντα θα με σκέφτεσαι, και το ξέρεις. Να πεθαίνω μέσα στην αγκαλιά σου και να μην σε ξαναφωτίζω ποτέ. Για πάντα θα σε βασανίζω, λατρεμένη μου, μοναδική μου αγάπη. Κι εσύ, το ξέρω, για πάντα θα με θρηνείς, μόνη πάνω στον μελένιο σου ιστό που μετά τη νύχτα αυτή, τη μοναδική της κοινής μας δόξας, θα συνεχίσει όπως και πριν να θέλγει μόνο μέλισσες, ακρίδες και αδιάφορα, αρρωστιάρικα κουνούπια».

 

(στο αγόρι που μου στέλνει σελίδες από το ημερολόγιό του και φαντάζεται τις ζωές που δεν έζησε)

About Theorema

Είμαι η Άντζελα Ανακόντα aka @FearOfFireflies

Posted on 10 Ιανουαρίου, 2012, in Χωρίς κατηγορία and tagged , . Bookmark the permalink. 59 Σχόλια.

  1. Αχ αγαπημένη, αγαπημένη, τι υπέροχη ιστορία, αν μπορούσα να έφτανα το μικρό σου δαχτυλάκι θα ήμουν ευτυχής. Τι θαυμάσιος ο τρόπος που γράφεις, πως με ταξίδεψες στον κόσμο των ερωτευμένων αυτοκαταστροφικών. Υποκλίνομαι…

    • Οι ερωτευμένοι αυτοκαταστροφικοί, γλυκό μου, είναι οι μόνοι εραστές που μένουν στην Ιστορία. Οι υπόλοιποι ξεχνιούνται ανάμεσα σε γλυκές αναθυμιάσεις μελένιων ερώτων…
      Τέτοιοι θέλουμε να είμαστε;…

  2. Ε δεν παίζεσαι λέμε! Μένω άφωνη… Masterpiece…

    «Love will tear us appart»…κυριολεκτικά όμως…

    Φεύγω. Θα επανέλθω. Μόλις συνέλθω απ’ το σοκ.

  3. Κι εγώ φεύγω. Θα ξανάρθω, θα το ξαναδιαβάσω κι αν τότε μπορώ,
    θα σχολιάσω. Τώρα ούτε καλησπέρα δεν μπορώ να πω …

  4. πραγματική είναι η παράδοση στον ενδιάμεσο χώρο, να χαιρόντουσαν τον έρωτά τους ας πούμε σ’ένα σημείο που να αρέσει και στα δύο ζωντανά.πάνω στην δαντελένια κουρτίνα π.χ.
    φιλί Τ

  5. Αφωνη και γω…!
    Ο θανατος του απωθημενου!
    Σε φιλω γλυκα 😉

  6. Δε λέω,ως σύλληψη και εκτέλεση άψογη.Αλλά ,βρε παιδί μου , πάσχω από αταβιστική απέχθεια για τα έντομα και δεν μπορώ να ταυτιστώ καθόλου…

  7. Πώς γίνεται να σμίγει αράχνη με πυγολαμπίδα;
    Πώς γίνεται να αγαπιούνται δυο διαφορετικά ζωικά είδη;
    Πώς γίνεται να φτάνει τόσο μακριά ο δρόμος ενός έρωτα;
    Πώς γίνεται να βρίσκεις σύμβολα ακόμα και για τα πιο αυτονόητα πράγματα του κόσμου (βλ. αυτοκαταστροφή) και να τα κάνεις να φαντάζουν μεγαλειώδη και ανατρεπτικά;

    Πώς γίνεται να γράφει κάποιος έτσι;…

  8. γράφω, σβήνω, γράφω, σβήνω. τι να πω; έχεις την τάση να μας πεθαίνεις!
    αρχίζεις με » κι εγώ ονειρεύομαι μερικές φορές πως σε πληγώνω», συνεχίζεις με «άντε γαμήσου, αγάπη μου» και τελειώνεις (ελπίζω όχι δλδ) «για πάντα θα σε βασανίζω», με τη μεταμόρφωση του μαζοχιστή σε σαδιστή, για μια ολοκλήρωση που ποτέ δεν έρχεται. μ αρέσεις, στο ‘πα;

  9. δάχτυλα σε αναζήτηση συντρόφου

    You tantalise me.

    (είπε και μετά αναρωτήθηκε «τόσοι την θαυμάζουμε, εκείνη, άραγε, ποιον να θαυμάζει; πώς να είναι αυτός;»…)

  10. Λατρεμένη… Μου είχε λείψει το στυλ σας. Πραγματικά… Επιτέλους, some pure dirtyness….

  11. Theorema το κείμενο εξαιρετικό. Αλλά πιο εξαιρετικό το γεγονός ότι γράφτηκε με αφορμή τις ι σελίδες ενός ημερολογίου που σας συγκινούν μέσα από την ηλεκτρονική αλληλογραφία.

  12. Διαβάζοντάς σας, και διαβάζοντας και τα σχόλια, αναρωτήθηκα , είτε για το ύφος, είτε για την επιλογή των εντόμων, είτε για την βασανιστική σκηνή τέλους :»θα σε βασανίζω πάντα, χωρίς να μπορείς να το αλλάξεις ποτέ»….

    Και αναρωτήθηκα….δεν είναι μεγαλειώδης αυτήν η σύληψη; όλες οι προηγούμενες αμφιβολίες έσβησαν με μόνο αυτήν την φράση-πράξη τέλους….

    αυλαία….

    (και ο θεός να σε φυλάει από τέτοιο ταίρι….όσο και να θεωρείς τον εαυτό σου θύτη και δολοφόνο και οτιδήποτε, ποτέ δεν θα μπορέσεις να το ξεπεράσεις, ούτε να αντιδράσεις…όσο και να φαίνεται ότι είναι το θύμα-λογικά,πρακτικά, φυσικά…..είναι ο πραγματικός θύτης, ο άτεγκτος και αδίστακτος δολοφόνος…αφού δεν διστάζει να δολοφονήσει τον ίδιο του τον εαυτό για να κορέσει το πάθος του…)

    ευγε…

    • Θύτης και θύμα μπλέχτηκαν πολύ.
      Αλλάζουν ρόλους σαν τα πουκάμισα…
      Και βασανίζονται αμοιβαία.
      Και, το χειρότερο, γουστάρουν πολύ.

      Νομίζω, κάποια στιγμή, η πυγολαμπίδα είχε πει στην αράχνη: «Πρέπει να προστατευτώ από σένα. Μόνο εκθέτοντας τον εαυτό μου μπορεί να γίνει αυτό».

      Και της τα έδωσε όλα.
      Ως το τέλος.

      Τα άξιζε, μη νομίζετε.
      Δωρεάν αισθήματα δεν υπάρχουν.

  13. Καλησπέρες θηριάκια 🙂

  14. δάχτυλα σε αναζήτηση συντρόφου

    Και αφού την αγνοεί γιατί του κάθεται;

  15. Φαντάζομαι επειδή είναι πολλά βήματα μπροστά από όλους τους άλλους…
    Φαντάζομαι.

    (κι επίσης τι σημαίνει «του κάθεται;»…)

  16. Μάλλον κάνεις κάτι αναλόγο αγαπημένη, το έχεις σκεφτεί? Ιστούς απλώνεις με τις λέξεις, αιχμαλωτίζεις και μετά λέμε και ευχαριστώ για το τσίμπημα…;)

  17. Με αυτό το σχόλιο χαμογέλασα.
    Ακόμα χαμογελώ.

    Μια ψυχή μου είπε πριν λίγο: «Πρόσεξε, έτσι όπως γράφεις θα γλιστρήσουν οι επιρρεπείς.»

    Βόλτα, είσαι επιρρεπής σε γλιστρήματα;
    Αν ναι, σ΄αγαπώ.
    Επειδή μου μοιάζεις…

  18. Τελικά ο ιστός της πυγολαμπίδας αποδείχτηκε θανάσιμη παγίδα ακόμα και για μιαν αράχνη.
    Τελικά στον έρωτα τα νήματα τα κινεί αυτός που πιάνεται σ΄αυτά.

  19. Δεν ξέρω αν το εύχομαι ή αν το απεύχομαι αυτό, μικρό μου Φαούδι.
    Αλλά ναι, ενδέχεται να είναι έτσι.
    Απόψε, πχ, στο κέντρο ενός αδιαπέραστου ιστού, μπορεί να καίγεται μια αράχνη, και να οικτίρει τον εαυτό της για την παγίδα που έστησε σε μια πυγολαμπίδα…
    Γιατί τελικά το θύμα ήταν η ίδια.
    Αλλά δεν το φαντάστηκε ποτέ.

    Αλλά και πάλι, ποιος ξέρει;

    Μπορεί και να την χωνεύει ηδονικά…

    Ετσι είναι οι έρωτες.
    Ανώμαλοι.

  20. δάχτυλα σε αναζήτηση συντρόφου

    Σας έχω ερωτευτεί, νομίζω.
    Δεν βρίσκω το μέηλ σας.
    Συγγνώμη για τη δημόσια εξομολόγηση.

    Πάρτε την και κάντε την ότι θέλετε.
    Παραδίνομαι.

  21. Αχ. Μέγα σφάλμα.
    Και ο έρωτας και η δημόσια εξομολόγηση. Πιστέψτε με.
    Δεν είμαι γω για προκοπή, που λέει και το άσμα.

    Αλλά δεν πειράζει, ώρα που είναι.

    Ολοι είμεθα επιρρεπείς σε ευαισθησίες μετά τα μεσάνυχτα.
    Δεν σας παρεξηγώ.

    Το μέηλ μου στο προφίλ μου.
    Βαριέμαι να το ξαναγράφω.

    Καλύτερα να μην μου γράψετε.
    Ειλικρινά. Περνάω φάση εγκαρτέρησης και προσευχής.

  22. Κι εγώ.
    Στο πέρασμά σας.

  23. δάχτυλα σε αναζήτηση συντρόφου

    Είστε μουρλή!

  24. Α ναι.
    Και φαίνομαι, εξάλλου!

  25. μη μου χαριζετε υπερβολες,θα προτιμουσα ενα κειμενο υπερ(-)βολικο

  26. Μα εδώ είναι το μυστικό:

    δεν σας χαρίζω υπερβολές.
    Κάθε που περνάτε κάτι αλλάζει.

    Θέλετε κείμενο;
    Με εμπνέετε, το αξίζετε, θα το έχετε 😉

    Είστε σίγουρος όμως;
    Εντελώς;

  27. Κειμενα σας θελω πολλα,οχι για μενα ειδικα,ετσι κι αλλιως ολα τα ζω σαν δικα μου,,το οτι σας εμπνεω με τιμα,,υπερβολικα.Επειδη ομως στο «εισαι σιγουρος;» απανταω παντα εντελως, και στο «εντελως?» σιγουρα,οριστε οι απαντησεις σας.

  28. Σαφής.
    Ετοιμαστείτε για τις συνέπειες της βεβαιότητάς σας λοιπόν. 😉
    Για καλό το λέω,
    και σας ευχαριστώ!

  29. εγω ευχαριστω που γραφετε,καληνυχτα

  30. Δεν το ξαναδιαβιάζω αυτό το κείμενο, μην και κολλήσω. Φιλιά στον σπάιντερμαν. 🙂

  31. η πυγολαμπίδα ήταν τόσο απαλή όσο και η αράχνη;

    • Δεν ξέρω, φαντάζομαι πως μπορεί να ήταν κι ακόμα απαλότερη.
      Το θέμα είναι πως αλληλοκαταστράφηκαν.
      Αλλά με απαλότητα.
      Χειρότερα κι από κανιβαλισμός αυτή η απαλότητα…

      • τι σημασία έχει το πως; αφού αλληλοκαταστράφηκαν; άσε που ήταν και επιλογή τους. αυτό κι αν είναι καννιβαλισμός. το άλλοθι της επιλογής.

  32. Αυτό ήθελαν, αυτό είχαν ανάγκη, καλά έκαναν λοιπόν.
    Προφανώς και οι δυο κάτι κέρδισαν, δεν έχασαν μόνο.
    Με ή χωρίς άλλοθι, τι σημασία έχει; Επίγνωση υπήρχε.
    Υποθέτω.

  33. Εσείς είστε η δημιουργός της ιστορίας, εσείς τη φανταστήκατε, εσείς τη γράψατε, εσείς ξέρετε καλύτερα 🙂

    Εγώ ένα απλό σχόλιο – για να υπερθεματίσω – στον καννιβαλισμό των πολιτισμένων επιλογών έκανα απλώς.

  34. Πού την είδες την «πολιτισμένη επιλογή»;;;…
    Παιχνίδι ενστίκτων ήταν, τη λογική την παρέκαμψαν εντελώς, θα έλεγα.
    Αν υπήρχε πολιτισμένη επιλογή η αράχνη θα παντρευόταν μια αράχνη και θα κάναν αραχνάκια. Η πυγολαμπίδα επίσης.

    Εδώ μιλάμε για ενώσεις-τέρατα.
    Ναι, εγώ ξέρω καλύτερα… Επίσης εν οίδα, ότι ουδέν οίδα, αλλά αυτό ανήκει σε άλλη ιστορία, εδώ είναι εκτός θέματος.

  35. Αναφερόμουν στον «πολιτισμό» του κανιβαλισμού της «απαλότητας».
    Όσο κανιβαλική μπορεί να είναι η απαλότητα άλλο τόσο και η «επιλογή». και σαφώς αναφέρομαι κυνικά στην επιλογή, γιατί είναι σαφές πως μερικά πράγματα είναι πέρα από ορισμούς. ένστικτο όπως λέτε.

    Ενώσεις-τέρατα;; Τι τερατώδες μπορεί να έχει η εκπλήρωση ανάγκης και μάλιστα ενστικτώδους; Και ποιος ορίζει – και με τι κριτήρια – τι είναι τερατώδες και για ποιόν. αλλά κι αυτό ανήκει σε άλλη ιστορία μαζί με το ουδέν οίδατε.

  36. Μα είναι αληθινή ιστορία!

    Καλωσορίσατε στην αυλή των θαυμάτων.

Σχολιάστε