WISHLIST 2009/Ευσεβείς πόθοι για ονειροπόλους

sdc11083

Μερικά πράγματα που θα ήθελα να κάνω αλλά δεν ξέρω πώς ακριβώς γίνονται:

 

1. Να ανακαλύψω επιτέλους εκείνο το κρυμμένο νόημα της λέξης «όρια» που εδώ και τόσα χρόνια μου διαφεύγει. Και να το εφαρμόσω όπου χρειάζεται.

2. Να πάψω να φοβάμαι το ρολόι μου καθώς και τα όλα ρολόγια του κόσμου.

3. Να κάνω πράξη κάποιες από τις υπέροχες σκέψεις μου, οι οποίες κατοικοεδρεύουν αποκλειστικά και μόνο μέσα στο κεφάλι μου κι αδυνατούν να βγουν από το κουκούλι της κάμπιας.

4. Να αντιμετωπίσω το απολύτως ανθρώπινο ενδεχόμενο της μοναξιάς σαν μεγάλο κορίτσι.

5. Να πάρω αλλιώς την έννοια «ενοχές» γιατί έτσι όπως την παίρνω μέχρι σήμερα βρίσκω στο πεζοδρόμιο και το’ χω τσακίσει.

6. Να αρχίσω να αγαπώ κάπως πιο συνειδητά το σώμα μου κι επιτέλους να το αφήσω στην ησυχία του και στο νούμερό του.

7. Να αντικαταστήσω κατά τόπους τη λέξη «καθήκον» με τη λέξη «επιθυμία».

8. Να πάψω να έχω ευγενείς προθέσεις –μόνο ειλικρινείς θέλω.

9. Να μην είμαι πολύ καλή –θα προτιμούσα να είμαι πολύ γοητευτική.

10. Να συνεχίσω να βρίσκομαι κοντά στους ανθρώπους που αγαπώ και μ’ αγαπούν.

11. Να πάψω να δρω και να σκέφτομαι αυτοκαταστροφικά και απόλυτα.

12. Να είμαι πιο πρόθυμη και αισιόδοξη, συμμαχώντας επιτέλους με τον εξωτερικό κόσμο.

13. Να δώσω τη θέση που αρμόζει στην έννοια «παρόν».

14. Να μην χρειάζομαι διαρκώς την επιβεβαίωση τρίτων για να αισθάνομαι άξιος άνθρωπος.

15. Να αρχίσω να λαμβάνω αποφάσεις θαρρετά και με αυτοπεποίθηση.

16. Να καθοδηγώ εγώ τις καταστάσεις και όχι αυτές εμένα (το κατά δύναμιν, τουλάχιστον).

17. Να κάνω συμφωνίες και όχι συμβιβασμούς.

18. Να λέω «ναι» συχνότερα.

19. Να λέω «όχι» συχνότερα.

20. Να αποχωριστώ κάποιες από τις έμμονες ιδέες μου, αντικαθιστώντας τις με άλλες, πιο ενδιαφέρουσες και πιο έμμονες.

21. Να ανακαλύψω νέους τρόπους τροφοδότησης της έμπνευσής μου. Γενικότερα.

22. Να συνεχίσω να επιμένω στην επιδίωξη του ανέφικτου, παρόλες τις αντενδείξεις

23. Να κάνω πιο συχνά αντάρτικο. Κάθε είδους. Ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες.

24. Να τελειοποιήσω την τεχνική των ακροβατικών μου μεταξύ γης και ουρανού.

25. Να ζω με γενναιότητα και σοβαρότητα τα πάνω και τα κάτω της ζωής μου, σκοτώνοντας τη γκρίνια και την ανασφάλεια.

26. Να κατανικήσω το θανάσιμο αμάρτημα της οκνηρίας που με ναρκώνει.

27. Να μην είμαι τόσο επιρρεπής στη λύπη.

28. Να συμφιλιωθώ με τα λάθη μου.

29. Να επανεξετάσω το νόημα της λέξης «ελευθερία» και να της δείξω περισσότερο σεβασμό.

30. Να συνεχίσω τη διαδρομή προοδεύοντας και βελτιώνοντας τα πάντα χωρίς να σκέφτομαι πως το καλύτερο είναι ο εχθρός του καλού.

(Babyshambles – Delivery)

About Theorema

Είμαι η Άντζελα Ανακόντα aka @FearOfFireflies

Posted on 14 Ιανουαρίου, 2009, in Χωρίς κατηγορία and tagged . Bookmark the permalink. 22 Σχόλια.

  1. Εύχομαι καλή τύχη στην πραγμάτωση αυτών των πόθων…
    Και αναμένω απάντηση στο «πώς ακριβώς έγιναν», γιατί αυτοί οι ευσεβείς πόθοι απασχολούν όλους εμάς τους αιθεροβάμονες ανθρώπους…
    Ή μήπως, τώρα που το σκέφτομαι, χωρίς αυτές τις μικρές μας ατέλειες, ανασφάλειες, ανησυχίες…θα ήταν η ζωή μας πιο βαρετή;;;

  2. @ViveLaVie
    Χωρίς ατέλειες η ζωή μας -κι εμείς οι ίδιοι- θα ήμασταν από βαρετοί έως τερατώδεις, ακριβώς όπως το λες. Από την άλλη, αν καταφέρναμε να υποφέρουμε κατάτι λιγότερο με τα διάφορα μελανά σημεία που μας ταλανίζουν πότε πότε, μπορεί και να ήταν ακόμα πιο ευχάριστη η ζωή…

    Κι εσύ του κλαμπ ε? 🙂

    @manos
    Ναι μάνο, μόνο καλό θα μπορούσε να κάνει αυτό ειδικά το αντάρτικο. Μου ακούγεσαι δυναμικός κι ανεβασμένος και με τραβάς από το χεράκι στη διάθεσή σου, το ξέρεις? 🙂

  3. Κι εμένα έτσι μου ακούγομαι και ξεγελιέμαι.:)

  4. υγ. Να μην ξαναφτιάξω λίστες γεμάτες προστακτικές μεταμφιεσμένες σε υποτακτικές.
    (Ελπίζουμε να μην γινόμαστε θρασείς και αδιάκριτοι.)

    υγ.2 Ψάχνω ακόμα για ένα καταπληκτικό παράλληλο στην καταπληκτική προηγούμενη ιστορία σου από την γερμανική λογοτεχνία. Αλλά η μνήμη μου αποδείχτηκε προδότρα ολκής. Αν το βρω κάποτε, θα το επισημάνω.

  5. 31. Να συνεχίσω να γράφω στην ενότητα Νουβέλες.

  6. Μόνο οκνηρή δεν είσαι.

  7. @manos
    Μ’αρέσει να με ξεγελάνε. Ειδικά με τόσο κεφάτα προσχήματα! Με κάνει να νιώθω αθώα και φευγάτη για την επόμενη κατρακύλα 🙂 -Πάμε στο χιόνι για κουτρουβάλες?
    Μουτς!

    @maurochali
    Θρασείς και αδιάκριτοι εσείς?… Τι είναι αυτά που λέτε? Χωρίς εσάς η διαδικτυακή ζωή μου θα ήταν άνοστη και γεμάτη αρνητικά λάθη (υπάρχουν και θετικά, μη νομίζετε, αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτά)!
    Λοιπόν. Το εννοώ. Μείνετε εδώ και συνεχίστε να μου λέτε ό,τι σας περάσει από το νου. I need it!

    Με τιμά τόσο πολύ το 2ο υστερόγραφο που κρύβω την κόμπλα μου πίσω από το ακόλουθο χαμογελάκι και κάνω μούγγα 🙂

    @nomad
    Χαχαχαχαχα… Οκ, αφού το θες, η επόμενη δική σου, κι είναι και ψιλοhot 😉

  8. αυτος ειναι ο τριανταλογος του γυφτου?

  9. @Maria

    Γλυκιά μου Μαριώ, υπάρχει μεγαλύτερη τεμπέλα από μένα? Γι’ αυτό όλο τρέχω και δεν φτάνω στο παραπέντε, ακόμα να το καταλάβεις? Τώρα, πώς γίνεται και προλαβαίνω τελικά ένας Θεός γνωρίζει. Προφανώς εκεί οφείλονται και οι διάφορες νευρώσεις, αλλά αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο, non? 😉

  10. @κακος μαθητης

    Του γυφτακίου.
    Εμένα δηλαδής.

  11. 9.Κι αλλο;
    11.Δεν γινεται.
    18.Ναι
    19.Οχι
    24.Το ζητημα με ενδιαφερει.
    26.Δεν γινεται.

  12. 9.Κι αλλο;
    11.Δεν γινεται.
    24.Το ζητημα με ενδιαφερει.
    26.Δεν γινεται.

  13. 4, 5, 7, 19 -με αφορούν.
    αλλά πιο πολύ με αφορά η προτροπή από το μαύρο χάλι.

    τα σέβη μου.

  14. Τι είν’ αυτό κύριε Κ. μας; Ξενοδοχείο σύντομων αναστεναγμών;

  15. «… Γκρέκα. Tέλος το δημοτικό»

  16. Ασκήσεις μνήμης, μάνο μου, παρατηρητικότητας, φαντασίας, κριτικής ικανότητας, υπερπραγματικότητας.
    Όλα όσα χρειάζεται ένα κορίτσι βιαστικό, διεθνής μελλοντική γυναίκα.

  17. Αυτό το 24…το διάβασα και θυμήθηκα την αδυναμία μου να κάνω ζογκλερικά με τρεις μπάλες! Ουφ, που θα μου πάει… (προφανώς η σημειολογία είναι άλλη, αλλά ο συνειρμός είναι άτιμο πράγμα..)
    κι εκείνο το 4…το διάβασα και με έκοψε στα δυο…
    Καλή επιτυχία, όπως και να’χει 🙂

  18. @κόκκινα παπούτσια

    Ευχαριστώ, φωτεινά μου πατούμενα! Μακάρι να τα καταφέρουμε όλοι τελικά και έστω κάποιες από τις ευχές να πιάσουν 🙂

Σχολιάστε